Szanowni Goście,
Z przykrością informujemy, że w najbliższym czasie nasza Restauracja w Zatoce będzie czasowo zamknięta w wybrane dni. Powodem jest organizacja prywatnych przyjęć okolicznościowych, które odbędą się w następujące daty:
W tych dniach restauracja będzie niedostępna dla Gości hotelowych oraz osób z zewnątrz. Prosimy o wyrozumiałość i zaplanowanie swoich wizyt w innych terminach. Zależy nam na zapewnieniu Państwu jak najlepszych warunków podczas pobytu, a organizacja przyjęć okolicznościowych wymaga od nas pełnej rezerwacji przestrzeni restauracyjnej.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z powodu zamknięcia restauracji. Dołożymy wszelkich starań, aby pozostałe usługi hotelowe były na najwyższym poziomie i spełniały Państwa oczekiwania.
Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do skorzystania z naszej restauracji w inne dni. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z recepcją hotelu.
Telefon: +48 87 421 90 00
E-mail: recepcja@hotel-amax.pl
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotel Amax s.c., ul. Al. Spacerowa 7, 11-730, Mikołajki Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .